Maak je #tuinderselfie voor het
Trotse Tuinders Magazine
Vrijdag 12 december 2015
Het
Trotse Tuinders Magazine komt er aan. Na vijf maanden campagne voeren heeft de
organisatie via sponsoring en crowdfunding de financiering van dit project rond
gekregen. Consumenten kunnen tijdens Kom in de Kas en de Libelle Zomerweken
kennis maken met dit magazine vol tuindersverhalen.
Via de social media heeft de organisatie een oproep gedaan om
tuinders te nomineren. Het team heeft inmiddels uit de inzendingen zes Trotse
Tuinders gekozen die het verhaal over zichzelf, hun bedrijf en hun product
mogen vertellen. Zij zijn de ‘groene’ draad van het magazine, dat boordevol
informatie staat over gezond en lekker eten en ideeën voor groene styling.
Natuurlijk zijn er veel meer Trotse Tuinders. Daarom daagt de
organisatie hen uit om een originele selfie te maken in de kas. Deel je foto
via de Facebookpagina van Trotse Tuinders of via Twitter met de hashtag
#tuinderselfie. Mailen kan ook via info@trotsetuinders.nl. De allerleukste en meest opvallende selfies komen alsnog in het
magazine.
Het magazine heeft een oplage van 25.000 stuks. Het grootste deel
daarvan zal begin april beschikbaar zijn in alle Kom in de Kas regio’s. Maar
daarmee stopt het niet. Het team zal eind mei aanwezig zijn in het
Verspaviljoen tijdens de Libelle Zomerweek. Het magazine is op verzoek ook
beschikbaar voor tuinbouwbedrijven die rondleidingen verzorgen of op voor
evenementen.
Het magazine is bestemd voor consumenten die interesse hebben in
lekkere gezonde voeding en die van bloemen en planten houden. De organisatie van
de Trotse Tuinders bestaat uit Pauline van den Enden, Marit Klapwijk, Sanne van
Steijn en Pieternel van Velden.
Op de
hoogte blijven van dit project? Kijk op www.trotsetuinders.nl of volg ons op Twitter (@trotsetuinders) en Facebook.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten